tiistai 19. toukokuuta 2015

Pikapostaus - Maaorava!


Tulimme juuri eläintarhasta. Afrikan Sydän -alueelta sain paljon hyviä kuvia. Minulle päivän söpöin otus on kuitenkin vieläkin maaorava (chipmunk). Niitä juoksentelee pitkin eläintarhaa, ja yksi istui ihan polun vieressa syömässä eikä hairiintynyt vaikka pysähdyimme ottamaan siita kuvia. Muita eläintarhan vieraita taisi kummastuttaa, kun minä olen niin ihastunut näihin pikku olioihin.. Mutta ne ovat niin kivan näköisiä. Meidän kodin alueella niitä ei ole. Tavallisia oravia on roppakaupalla.

Paras ystäväni ei ole maaoravien fani, ne kuulemma maistelevat jokaista mansikkaa hänen kasvimaallaan, ja härnäävät hanen koiraansa lasioven takaa. Mutta mina olen toistaiseksi viela fani! Tosin tykkäsin kauriistakin kovasti aluksi (OOoo, Bambi!). Nyt ne on yhtä ärsyttäviä kuin porot Suomessa.. aina väärässä paikassa ja sitten vielä jäävät autojen alle.

Mutta maaoravat.. Olen fani!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti